۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

چگونه دوره استفاده آزمایشی از نرم‌افزارهای آزمايشي را تمدید کنیم؟

چگونه دوره استفاده آزمایشی از نرم‌افزارهای آزمايشي را تمدید کنیم؟


نرم‌افزارهاي آزمايشي يا trial نرم‌افزارهايي هستند كه پس از نصب، براي مدت نسبتاً كوتاهي مي‌توانيد از آن استفاده كرده و قابليت‌هاي مختلف آن را بيازماييد. حتماً براي شما هم پيش مي‌آيد كه مدت زمان بيشتري نسبت به اين مهلت كوتاه براي آزمايش كردن قابليت‌هاي مختلف نرم‌افزار نياز داشته باشيد. شايد هم مدتي از اين نرم‌افزار استفاده كرده‌ايد و حالا زمان استفاده‌ي آن منقضي شده است و داده‌هاي شما درون نرم‌افزار محبوس شده‌اند. هر كسي ممكن است دليل خودش را براي اينكار داشته باشد.
امروز نرم‌افزاري از مجموعه ابزارهاي NirSoft را اينجا معرفي مي‌كنم كه مي‌تواند مهلت استفاده از نرم‌افزارهاي آزمايشي را تمديد كند.

http://img534.imageshack.us/img534/4684/runasdate.gif

به اين آدرس برويد و نرم‌افزار RunAsDate را دانلود كنيد (لينك مستقيم) . اين نرم‌افزار بسيار كم‌حجم است (۲۱ كيلو) و به شما اجازه مي‌دهد تا هر برنامه‌اي كه مي‌خواهيد را در تاريخ و زماني كه دلتان مي‌خواهد اجرا كنيد. اين نرم‌افزار، تاريخ و زمان سيستم شما را تغيير نمي‌دهد بلكه صرفاً تاريخ و زماني كه شما مشخص كرده‌ايد را به نرم‌افزار آزمايشي شما «تزريق» مي‌كند. حتي مي‌توانيد چندين برنامه‌ي مختلف را با تاريخ‌ها و زمان‌هاي مختلفي اجرا كنيد بدون اينكه تاريخ و زمان كامپيوترتان تغييري بكند.
نكته:
اين روش ممكن است براي همه‌ي نرم‌افزارهاي آزمايشي جواب ندهد چون بالاخره سازندگان اين نرم‌افزارها هم زرنگند و هر روز از روش‌هاي بهتري براي حفظ اموالشان استفاده مي‌كنند :) . بنابراين اگر مشكلتان را حل نكرد از دست من دلخور نشويد.



-- 
Regards
Arman Shirzadi