۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

۶ منبع عالی جستجو برای طرح های گرافیگی

۶ منبع عالی جستجو برای طرح های گرافیگی

در طراحی گرافیک یکی از اصول این است که اشکال گرافیکی مناسبی را برای طرح خود انتخاب کنید در این پست قصد دارم نام ۶ منبع جستجوی عالی را به شما معرفی کنم . این ابزار آنلاین و رایگان تا حد زیادی به شما در زمینه یافتن طرح های گرافیگی مورد نظرتان به شما کمک خواهد کرد .

Vector Finder

با استفاده از این سایت شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با قابلیت جستجوی ساده به دست آورید . کافی است در باکس مربوطه نام مورد نظر خود را وارد کنید و نتیجه را تماما در یک صفحه مشاهده کنید دیگر نیازی به زدن دکمه Next برای دیدن صفحات دیگر نیست .

Vector Portal

این پرتال فوق العاده به شما امکان به دست آوردن طرح های آزادی که جستجو می کنید را می دهد . شما می توانید از طریق کلمات کلیدی یا استفاده از دستبندی ها فهرستی از طرح ها را مشاهده کنید . این دسته ها شامل پس زمینه ها ، بردارها و بسیاری دیگر می باشد . اگر دنبال طرح های خاص هستید حتما به این سایت سری بزنید .

The Blueprints

این سایت به شما کمک می کند تا طرح هر شی اعم از انسان ، تانک ، خودرو و تلفن های همراه و … را بیابید . در ضمن در این سایت شما دسته بندی ها را نیز بدون جستجو می توانید مشاهده کنید .

SeeKLogo

اگر تا الان موفق نشده اید لوگوی مناسبی برای کسب و کار خود طراحی کنید . به وسیله جستجو در این سایت می توانید لوگوی های بسیاری را بیابید و آنها را دانلود کنید. کارکردنش بسیار ساده است به یکبار امتحانش می ارزد.

Magnigraph

برخلاف سایت های بالا که بیشتر امکان جستجوی طرح ها را فراهم می کردند این سایت تصاویر دلخواه شما را به یک طرح هنری تبدیل می کند که شما می توانید آن را ذخیره کنید و آدرس Url آن را هم به دست آورید .

AutoTracer

این سایت هم یکی از ابزارهای آنلاین جالبی است که شما می توانید عکس های خود را با حجم کمتر از ۱Mb با فرمت های PNG,BMP,JPEG  و …. را به فرمت های هنری مختلف دیگری به فرمت های  PDF,SVG و … تبدیل کنید .



-- 
Regards
Arman Shirzadi