۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

۱۰سایت آنلاین عالی برای یادگیری علوم ، ریاضی و یا هر موضوع دیگر آموزشی

امروزه اینترنت به یکی از منابع مهم یادگیری برای دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است . که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تمایل دارند منابع اصلی یادگیری خود را از اینترنت دریافت کنند . دانشجویان حتی برای یادگیری زبان های مختلف یا از سخنرانی های آنلاین آموزشی به  وب سایتها مراجعه می کنند .در زیر فهرستی از وب سایت های آنلاین و مفید  برای دانشجویان و دانش آموزان معرفی میشود.

Wolfram Alpha

این ابزار عالی آنلاین به دانش آموزان در حل سوالات محاسباتی کمک می کند . تنها کافی است مشکل یا معادله ریاضی خود را در باکس مورد نظر تایپ کرده و روی دکمه مساوی کلیک کنید تا این سایت نوع معادله و راه حل گام به گام آن را به شما نمایش دهد .

Mathaway

با کمک این سایت دانش آموزان می توانند مشکلات مختلف ریاضی خود را در چند ثانیه حل کنند . آنها می توانند سوالات مربوط به جبر ، حساب دیفرانسیل و انتگرال ، مثلثات ، آمار و خیلی موضوعات دیگر را در این سایت به صورت آنلاین طرح و مشکل خود را حل کنند .

یکی از جذابیت های این سایت این است که آمار تعداد مشکلات و مسئله های حل شده را به شما نشان می دهد تا این لحظه ۶۶۶۰۸۰۰۰ مسئله حل شده است .

Babbel

یک ابزار آنلاین بسیار مفید دیگر که به دانشجویان این امکان را می دهد تا بتوانند به صورت آنلاین زبان های مختلف دیگر را فرا بگیرند . شما می توانید با افراد دیگر در سراسر جهان نیز در تماس باشید و مهارت های تلفظ خود را بهبود ببخشید .

Dynamic Periodic Table

یک جدول تناوبی پویا برای دانش آموزانی که در حال یادگیری دوره های شیمی هستند . با جدول تناوبی پویا ، شما می توانید اطلاعات مربوط به عناصر موجود در جدول را با یک کلیک مشاهده کنید .

Math.com

این ابزار آنلاین به دانش آموزان در یادگیری اصول ریاضی و ارزیابی راه حل ها که منجر به درک بهتر ریاضی می شود کمک زیادی کند . در این سایت علاوه بر راه حل های ریاضی ، موضوعاتی تفریحی نیز برای درک بهتر و عمیق تر دنیای ریاضی هم برای دانش آموزان ارائه می گردد .

Tutor2u

این وب سایت امکان ذخیره سخنرانی و ایجاد یادداشت های دانش آموزان را در زمینه های اقتصاد ، تجارت ، سیاست ، حقوق ، جامعه شناسی ، تاریخ ، دینی و مطالب مشترک دیگر را به صورت رایگان فراهم می کند تا دانش آموزان و دانشجویان بر اساس نیاز به آنها دسترسی پیدا کنند .

LiveMocha

یک منبع بسیار مفید برای دانش آموزانی که می خواهند زبانهای جدید فرا بگیرند . آنها می توانند در این سایت با دانش آموزان و افراد آنلاین که از سراسر دنیا متصل هستند زبان و فرهنگ های خاص آنها را یاد بگیرند .

Verbalearn

این سایت برای دانش آموزانی که می خواهند دامنه لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشند بسیار مناسب است . آنها می توانند هر روز از طریق این سایت واژه های جدیدی را فرا بگیرند و نقاط ضعف و قوت خود را بیازمایند .

MyHappyPlanet

MyHappyPlanet می تواند به دانشجویان در یادگیری زبان های مختلف کمک کند . دانش جویان می توانند با ارتباط با مردم کشورهای مختلف در بحث مهارت صحبت کردن و تلفظ و یادگیری زبانهای آن و حتی فرهنگ های آنان آموزش ببینند .

این سایت زبان فارسی را هم support  می کند . شما می توانید بعد از انتخاب زبانی که با آن صحبت می کنید و زبانی که می خواهید فرا بگیرید دکمه Search  را بزنید تا افرادی که در این سایت ثبت نام کرده اند را پیدا کنید .

wePapers

این هم سایتی است که دانشجویان و دانش آموزان می توانند تمامی سخنرانی ها و یاداشت های خود را برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارند .



-- 
Regards
Arman Shirzadi