۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

طریقه استفاده از سرویس مکالمه گروهی همراه اول


با این سرویس مشترکان تلفن همراه می‌توانند به‌صورت همزمان با حداکثر پنج مشترک مکالمه کنند، به صورتی که تمامی افراد حاضر در این تماس امکان صحبت و شنیدن صدای یکدیگر را داشته باشند.

 مکالمه گروهی یکی دیگر از سرویس‌های همراه اول است که اکنون به صورت پیش فرض برای تماس مشترکان دائمی و اعتباری این شرکت فعال است و هزینه‌ای بابت فعال‌سازی و آبونمان آن از مشترکان گرفته نمی‌شود.

مشترک می‌تواند تماس‌های ورودی و خروجی خود را به مکالمه گروهی اضافه کند؛ هدف از راه‌اندازی این سرویس امکان ایجاد مکالمه بین چندین تماس با میزبانی مشترک همراه اول است؛ گروه همکاران، هم‌کلاسی‌ها، کارمندان، اعضای یک خانواده، دانشگاهیان، تجار و … می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در یک مکالمه همزمان گروهی دوستانه یا شغلی شرکت کنند.

هزینه برقراری ارتباط در مکالمات گروهی برای هر تماس به‌طور جداگانه و معادل تعرفه مصوب مکالمات محاسبه و برعهده شخص تماس‌گیرنده است.

در صورتی که مشترک (الف) بخواهد مشترکان (ب) و (ج) را به مکالمه گروهی دعوت کند، اول مشترک (الف) با مشترک (ب) تماس گرفته و تماس با وی را در حالت HOLD قرار می‌دهد؛ سپس مشترک (الف) با مشترک (ج) تماس گرفته و با استفاده از منوی گوشی خود و با انتخاب گزینه CONFERENCE تماس‌های (ب) و (ج) را به مکالمه گروهی تبدیل می‌کند.

با توجه به این‌که در این وضعیت مشترک (الف) دو تماس برقرار کرده است هزینه این تماس‌ها را طبق تعرفه پرداخت می‌کند.

-- 

Regards 
Arman Shirzadi